keskiviikko 22. lokakuuta 2014

pitäiskö antaa vaa periks?


Morjens
mä en aio avautuu kunnol koska tää jätkä kenest oon puhunu nii se on yhtäkkii löytäny tän blogin, en tiedä mistä mut iha sama, en luule et se seuraa tätä nii voin kyll kirjottaa jotain pient.
joo tosiaa kelasin taas vähä laittaa tänne jotain, eka mietin et mä teen videon miss mä puhun mut te ette oikeesti tiedä kui randomiii on puhuu kamerankaa,mä saan mun ajatukset ja kaikki paljon paremmi alas tällee ku kirjotan, mut yes mulla on nyt kolmas päivä ohi päivä kodissa, tää on menny kyll aika hyvi, ne on tosi kivoi. kelasin kyll eka et miten helvetissä mä kestän jotain huutavii penskoi 5 viikkoo, mut nyt ku miettii kunnol nii ne saa mun ajatukset pois ”omasta elämästä” päiväkodin ulkopuoleta siis. Mut täss ollaa taas himas ja mietin tyylii pään puhki..
ja jos ootte lukenu mun ajemman poustauksen rehellisyydestä voittte varmaa arvaa mistä ja kenestä mä mietin koko ajan. Koko päivän mä oon vaa miettiny et vois vaa istuu alas ja alkaa huutaa ja itkee ku pikku lapsi, kaikki vaa suoraa ulos, mut sit päätin et en ajo itkee! toinen asia mitä mä oon miettiny on et pitkäiskö mu

n vaa antaa periks vaa antaa kaiken kaatuu, nii sill jätkäl olis helpompi olla ja vois suoraa va ottaa sen tosien muijan.. koska must tuntu et se on päättäny jo ja se ei oo minä, se ei puhu munkaa ollenkaa enää, oon venannu koko päivän et se alkais puhuu mut ei .. ja  nyt mietitte et miks mä en ite ala puhuu mut ku on 2-3 viimiest kertaa alkanu nii jos se ei voi näyttää et se ees vähä kaipaa mua nii miks mun pitäis näyttäää sille et kaipaan sitä yli kaiken ? mä en oo vihane sille et se ei puhu munkaa mut tuntuu vaa tosi pahalta ..
sillo ku olin senkaa yhes nii se sano mulle et jos se ois ollu sen muijankaa yhes vaa yhen kk:n nii se vois unohtaa sen iha helposti nii onks mä nyt se muija?
sit se sano et se ei voi sääliks olla senkaa? onks se mun kaveri vaa sääliks?
ku näit ajatuksiii tulee koko ajan enemmän ja enemmän, pää ei kestä kaikkee..
tuntuu vaa et vois vajoo maan alle..
toine asia mitä oon miettiny on et pitkäiskö mun vaa antaa periks?
sill jätkäl olis paljo helpompaa sill ois vaa yks vaihtoehto ja yks ongelma vähemmän. mull ei oo nii paljon mahiksii mull on senkaa yhen kuukauden muistot ja sill toisel on kolmen vuoden.
mull on yks tosi hyvä kaveri, se sano mulle et älä vielä heitä kivee kaivoo et toivoo on vielä, miks must tuntuu vaa et täll puolella niittyy ei sitä löydy. kaikki aikuiset sanoo et mä oon vasta 16 mä en tiedä rakkaudesta mitään ja en tiedä miltä tuntuu ku oikeesti välittää jostai, jos mä oon nii vitun tyhmä ja en tiedä mitää, miks tää sattuu nii paljon? mitä yhdest pojast ne sanoo mut ne ei tiedä et en haluu mitään muuta ku olla sun vierellä.mä oon alkanu pikku hiljaa työntää pois kaikki friendit mä en vaa pysty puhuu kellekkään enää, mutsiki o alkanu valittaa, se kysy mun broidilt et mitä helvettii  mua vaivaa ja tänää ku tulin himaa ni se oli tollee et vittu mikä on..
mut tiedättekste tää on sitä ku on antanu periks
mä rakastan sitä jätkää yli kaiken se vois sanoo vaikka ajan ja paikan nii mä vaikka sinne juoksisin ..
tuntuu vaa tyhjält.


//Chrisu.G

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti