perjantai 10. heinäkuuta 2015

Gamla misstag kommer upp..

Jag är en sån människa som tycker att det är viktigt att hålla förtroende i sitt förhållandet till sin pojkvän. Enligt mej så om nån e ihop är det bara dom två och ingen annan eller nån annan säätö nånstans imellan... de e den absolut den viktigaste regeln jag har och jag som ett jävla dumhuve ha gått imot det själv.. 8 månader sen så gjord jag ett litet misstag som kom upp ida..
och jag mår bara så skit.. oberoende säger han att det är bra eller inte.. nästa vecka ha ja ordna en överrasking oot honom o ja så önska att han sku tycka om de men nuu e ja rädd att ees see honom i ögona.. ja sku bara villa vajoo maan alle.. ja vill bara se honom glad men de känns som ja dagligen lagar honom besviken hu kan man lyckas me sånhää..?  sku bara villa ha honom här o bara säga förlåt men ja ser int honom på en annan till vecka :'( men otm km de fram.. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti