keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

LiNtSi \m/


Hellouu juu lintsi on sit aihe ja olin tässä tiistaina lintsllä kavereidenkaa (15.7.2014).
oli kyll tosi kiva päivä :') mulla ei oo nii paljon kuvia ei jaksannu ottaa :D
tarkoitu oli et meidän piti mennä kello 11 dösäl stadii mut ei netiti niina tuli vähä myöhäs nii ei ehditty mutta homma hoidos odotettii seuraavaa joka tuli puolelt :33 
soffu ei saanu täll kertaa rahaa mukaa nii se luuli et se tulee vaa sinne ja on messis tollee et se ei oo missää laiteis mut mä en halunu sitä nii me keksittii niinankaa et maksetaa se ranneke puolis ja ei kerrottu sille mitää :D et vast siin pistees ku kaikki oli ottanu sen ja sit siin oli yks jäljel nii oltii vaa no mee ny ottaa se, sen ilme oli kyll näkemisen arvone :') ihana <3ja hmm mulla oli kyll kivaa mut sanotaa se päivä ei ollu nii kiva sillee koska mulla oli paha olo ihan koko ajan .. -.- et mentii kieppii idankaa ja sit vittu ku oli menny puol matkaa nii ida on tollee " christa ootko ookoo?" ku istuin vaa hiljaa ja sit mä vaa joo... mut sit heti sen jälkee se alko pyörii iha vaa ympäri ja sit olin vaa idalle "joo en o enää xd" onneks ku se pysähty nii se oli iha siin missä mennä ulos ja mä vaa juoksin pois, eka kulma joka tuli nii laatat lens ^^

oli vähä aikaa semi oookoo fiilis mut sit mentii jonottaa salamaa nii kaverit oli tollee "christa ooot kyll vähä kalpeen näköne (en ollu muute syöny mitää koko päivänä ) ja sit kelasin siin jonos et ei vittu et mä tarviin jotain nytte et en kestä enää ja sanoin et meen ostaa jotain, soffu tuli mukaa ja mentii ostaa 2 pehmist ja sit ku ne oli tyylii loppu soffu alkaa vaa nauraa ja mä katon sitä niiku tollee et mitää vittuu naine xD

nii se sanoo vaa " joo sull alkaa tulla vähä värii naamaa xd" haha :Dja

me ollaa muuten nii proo kans koska viime vuonna menti kans sinne minne voi voittaa tollase vitun ison pussin sipsii ja otetti sama numero ku viimeks nytte ja voitto tule ps sori en voi sanoo numeroo ;) 

ja sit mentii Raxii syömää ja vittu ne oli ottanu sen pois foorumist nii piti ettii joku joka oli jossai iha persees mut ku syötii ni olo oli semi parempi :) mut dösäs meinas lentää laatat taas xd ku tultii veikkolas nii jöne oli vastas :') mentii iidalle ja jaettii sipsit ja mentii soffu jöne ja mä lampparille, mä ja soffu oltii iha kuollu, oli nii paha olo xd 

mut sitte otin vaa hupparin pois ja hyppäsin vetee xD oli vaa niku pitkät farkut jalas ja toppi xD meinasin vetää jöne ki vetee ku se työns mua pari kertaa vetee mut en sitte viittiny :s 
ja tänää (16.7.2014) oltii broidinkaa lintsillä ja seki oli tosi kivaa :) ja me kalastettii yoshi ylös tollaset jännäst jutust ja kaikki vaa katto meit ku saatii se melkee ekal xD broidi ei oo ollu niiku 6 vuotee lintillä ja meidän eka laite oli ukko xD noot baad xDDD
mut oli aika sama mulle ku eile vitun huono olo.. koko päivä.olti himas siin 7-8 aikaa ja nukahdin niiku heti ja olin iha poissa kaverit soitti et tu veikkolaa ei vittu jaksannu olin nii pois et huhu xd
//:Chrisu.G

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti