maanantai 14. heinäkuuta 2014

Se ois niiku uus blogi taas


no nii päätin nyt alkaa bloggaa taas uusiks, tarkotus olis et tää ois et kirjottaisin suomeks kaikki mut juu mun suomi on nii vitun paska nii sori kirjoitus virheistä :D
tää on sellane blogi et kirjotan ku jaksan :D ja kerron vähä mitä oon tehny ja sillai :D en tiiä iha itekkää viel mitä pitäis kirjottaa :D mut jaa oon ollu veikkolas tänää chillaa kavereidenkaa, kuulostaa semi kivalt mut usko pois ei ollu xD tai lopuks oli mut tyylii onnistuin saamaan melkein kolmannen mailman sodan alkamaan :D et ei siin mitää XD BOYS BOYS BOYS niiten vika XD
mut kaikki on okeii nytte <3 ja huomenna meen mun 3 parhaiten kavereiden kaa lintsille nii toivottavasti kaikki ongelmat menee nii syvälle perseesee et niitä ei ikinä tuu näkemään mun elin aikana:D laitan kuvii sit siit huomen (: en tiedä mitä sanoo xDD oon tääl iha pärinöis ja kello on noin 1 yöllä xd ei täss mitää.
ja jos haluutte tietää nii oon ollu tosi outo viime aikona O.o en iha tiedä iha itekkää 

miks, rageen koko ajan ja haluun suolaa siis mä vedän suolaa iha noin vaan ja se on oikeesti hirveet koska vedän dl:an suolaa ja sit on nii paha olla ku olla ja voi o.o seko mikä seko XD.Oon kans jääny tosi pahasti koukkuun pariin biiseihin
https://www.youtube.com/watch?v=4sTHw7HEfHo

https://www.youtube.com/watch?v=IL9YGtVqxNU


joo toss on noi juntit siin kuvas mut on ne ihanii kummiski :33
but yes mä meen varmaa nukkuu ei oo muutakaa tekemist xdd nii öit <3













//:Chrisu.G

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti