keskiviikko 23. heinäkuuta 2014

vitunmoinen vitutus täällä mites siellä?-.-


Siis oikeesti vittu äää-.-.-.-.-.- 
mull pamaa pää koht apua 
siis perkele vittu nyt mä en jaksa -.-
mun päivä on ollu niin ihana et vittu oikeesti voisiko ees ottaa uusiks -.-?
mua alko vituttaaa siin hmm 7 aikaa illal about ja vittu päätin et meen juoksee, mull oli niiku paksut mustat verkkarit, musta huppari ja neon vihreä toppi.
30 astetta lämmin ja ensin juoksin ympäri meidän hotelli joka on tääl about 2½ km
sit veikkolan keskustaan eli meistä 4½ ja sit olin matkalla himaa mut sit siin st:1 luon päätin et soitan broidille ja kysyn iha läpäl et miss jätkä on 
ja se oli mummil nii U: käännos --> mummille eli toine 4½ (Y) ja siin meni pari minaa yli tunti et vittu ihanaa ja sit mutsi suuttu mulle siitä ja nyt mä oon tällee ihananasti kotiarestissa ja se vetää mulle mykkäkouluu xd.. mut huhu amen :D jos se alkaa mykkäkouluu vetämään oikeesti nii she doesn't know what she's messing with.
ja sit nytte yks tyyppi ärsyttää nii paljon -.- 
SIIIS VITTU PERKELE SAATANA !!!!!!!!

Roses are Red
Violets are blue
 I've got five fingers, the middle one is for you

//:Chrisu.G

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti